Při odlivu není v moři voda, reklamoval klient zájezd u cestovky
15. 12. 2012
Klienti cestovních kanceláří někdy bývají opravdu nesoudní v tom, za co požadují slevu či vrácení peněz. Někomu se nelíbí, že má na den "jen" dvě role toaletního papíru. Další si stěžuje, že musí jít do moře po rozpáleném písku. I takové kuriózní stížnosti letos řešila reklamační oddělení tuzemských cestovek.Další články k tématu:Dovolenou v Bulharsku protrpěli na WC. Dostali odškodnění 15 milionůČeši propadli koupi dovolené na slevových webech. Utratili 180 milionůMísto dovolené boj o život. Češi onemocněli na Bali horečkou dengueNekoukej na tu ženskou! Tohle že je pivo? Proč se hádáme na dovolenéMy k vám, vy k nám. Češi objevují kouzlo výměnné dovolenéMoje nejhorší dovolená