Když jsou lidi blbí, ať platí, vzkazuje cestujícím šéf Ryanairu
6. 9. 2012
Šéf Ryanairu má pověst "ranaře", který je se stížnostmi cestujících rychle hotový. Poslední výstup kontroverzního Michaela O'Learyho už ale nejspíš překročil hranici, kterou zákazníci této nízkonákladové aerolinky ještě skousnou, napsal britský Daily Mail. Když jsou lidi blbí, ať platí, pronesl k jedné kauze.Další články k tématu:Nespokojený cestující musí zavřít svůj web 'Nenávidím Ryanair', nařídil soudJe třeba druhý pilot? Ryanair ho chce zrušit, experti to považují za hazardLety s Ryanairem v létě podraží. Za zavazadla zaplatíte o třetinu vícPasažéři Ryanair nedostali šest hodin napít. Mohli cucat jen kostky leduZa záchodky na Ryanairu se bude platit kreditní kartou